HennyBimUSA.reismee.nl

Welkom op ons West-USA Reislog!

Hallo en welkom op het reislog van Henny & Bim, over onze reis naar West-USA !

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Henny & Bim

Reacties

Reacties

Bianca

Erg leuk dit dat jullie dit zo doen...
Is van mij ook altijd nog een wens om ooit zoiets te doen...
Zal jullie verhalen en belefenissen zeker volgen...
Veel plezier alvast gewenst op jullie reis, en doe voorzichtig...

Grts bianca

Marie-Jeanne Brabants

Ik wens jullie een heel mooie reis toe. Laat de verhalen en foto's maar komen! Ik kijk er nu al naar uit. Fijn dat jullie dit avontuur aan gaan! Succes en dat het geluk aan jullie zijde staat. Een goede gezondheid hoort er natuurlijk ook bij. Goede reis! xxx

Bimke

Dank voor de wensen. De spanning begint te stijgen. We hebben er zo lang naar uitgekeken. Ben benieuwd of het echt zo indrukwekkend zal zijn als dat iedereen me zegt. ????

Yvonne

Genieten jullie saampjes knufffffff von nie ????????????????

Jacky & Henk & Dora

Wat een belevenis Amerika ????????
Wij Wensen Jullie een hele fijne 3 wkn lievers.
En gaan jullie zekers volgen , met Ons 3 tjes & de hondjes
Ik sta net op & jullie slapen nu net in jullie luxe bedje zag ik op de foto ??
Geweldig xxx van ons en droom maar lekker & en als ik straks na bed ga , zeg ik alvast voor jullie weer fijne Dag en geniet vooral Doeiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!