HennyBimUSA.reismee.nl

Wegens omstandigheden even geen breichten

Lieve volgers.......helaas even geen updates, vanmorgen kwamen we bij de auto...ruit ingeslagen en vanalles eruit gehaald !

San fransisco is mooie stad, maar zou nog mooier zonder al die zwervers, drugsverslaafde en ander volk die eigenlijk NIKS toevoegen aan deze wereld. Alcatraz aub weer openen en daar dumpen.

Als ik me beter voel schrijf ik weer verder.

Jolands

Och wat erg. Heel erg vervelend. Ik hoop dat jullie niet al teveel problemen hebben ervan. Maat toch: proberen te genieten van de rest van de vakantie.

Eugenie

Wat een domper op jullie mooie reis...
Nu het koppie niet laten hangen en tóch genieten van hetgeen nog komen gaat!! Kop op!!!

Truus@cammenga.net

Lieve Bim en Henny, wat naar voor jullie hoop dat het nog mee mag vallen wat er is gebeurd ,veel sterkte.

Anita

Dat is zwaar balen. Op zo'n mooie rondreis zit je niet op die rompslomp te wachten. Succes met de afwikkeling en nog een paar heel mooie dagen gewenst!

ger

Vond het zo vreselijk balen voor jullie. Zoals ik op fb schreef heb ik het zelf meegemaakt in Barcelona, huurauto + koffers gestolen uit parkeergarage. Thuis ook wel e.e.a. meegemaakt op dat gebied, maar dat is anders....vakantie moet zorgeloos zijn! Hoop dat jullie ondanks deze domper toch van de mooie momenten kunnen genieten! Liefs