HennyBimUSA.reismee.nl

LA - Morro Bay

We zijn weer bijgekomen van alle ergernissen en teleurstelling in sommige "mensen".

Ons verslag was gebleven met de avond in Palm Springs....

De volgende ochtend hebben we een ontbijt gehad bij een leuk restaurant 1 blok verder dan on shotel, helemaal ingericht in Amerikaanse stijl van vroeger, alles rood/wit, bankjes, serveersters in rokjes met kousen en veel reklame-uitingen aan de muur. Met ons buikje vol richting LA, maar eerst nog een tussenstop bij Cabazon Outlet. Daarna verder richting LA. Paar korte files gehad.

Meteen naar Hollywood Blv gereden en de Walk of Fame gaan lopen. Wat een drukte was het hier en heet !!

Nadat we moe waren van het lopen, met de auto richting de Hollywood letters gereden, ik had een weg ingegeven op de Tomtom van waaruit je mooie foto's kon maken en dat klopte gelukkig ook.

Van hieruit naar Griffith Observatory gereden, van hieruit kijk je over de hele stad uit, erg mooi.

Bim wilde graag Beverly Hills zien en ook het huis van een bekende Belgische (Astrid Bryan), daar aangekomen was ze niet thuis, wel de post kunnen bekijken haha. Madonna woont hier ook in de buurt en toen we daar aankwamen ging al meteen de garage-poort open en kwam security naar buiten. Brad Pitt ook nog bezocht, maar was ook niet thuis helaas. Inmiddels werd het al later en zijn we richting vliegveld gereden, waar ons hotel lag, Bim met de koffers afgezet bij hotel ingang en ik de auto bij Denny's geparkeerd (hotel vraagt $35 +tax voor 1 nacht parkeren) en na inchecken meteen gaan slapen.

De dag erna meteen koffie gaan drinken bij 7 Eleven en paar donuts erbij.

Toen doorgereden naar Santa Monica Beach en pier. Heel erg druk....tsja het was zondag he en bovendien erg heet, dus iedereen gaat richting zee.

Maar wel erg gezellig en leuk om te zien. Complete kermis op de pier.

Toen op weg richting het noorden, naar ons hotel in Morro Bay. Een erg saaie en vooral te drukke weg. Toen we ingecheckt waren, was het bijna zonsondergang en dus zijn we snel naar het haventje gereden. Daar was het gezellig en ineens zagen we zeehonden liggen, leuk om naar te kijken van zo dichtbij.

De zonsondergang met de grote "rock" was erg mooi om te zien.

Even naar lokale supermarkt geweest en toen snel bij Domino's een pizza gehaald en toen oogjes dicht gedaan.