HennyBimUSA.reismee.nl

Moab

Vandaag zijn we te laat opgestaan, nou eigenlijk zijn we te langzaam opgestart.

Nog op Skype gezeten met de familie Belgie en daardoor hebben we het ontbijt gemist.

Geen probleem.... dan maar even bij de buren aangeklopt voor een ontbijt.

Met een volle buik uitgecheckt en meteen richting Moab, ongeveer 80 km rijden.

Daar aangekomen was ons huisje nog niet klaar en zijn we even het dorp ingereden om wat boodschappen te doen.

Leuke supermarkt en hier hebben we toch een dik half uur rondgelopen.

Inmiddels was ons huisje klaar en hebben we alles uit de auto geladen en zijn we heerlijk de hele middag gaan zwemmen en bubbelen.

Bim was niet uit de "hot tub" te krijgen haha.
Daarna even opdrogen in ons stulpje en wat gaan eten in het dorp, erg gezellig hier, vele motels en vele winkeltjes.

Voordat we naar ons huisje gingen hjebben nog snel een stukje van de "128" gereden.

Dit is de weg tegenover onze campground die langs de Colorado river loopt.

Deze weg heeft echt schitterende uitzichten met hoge, steile rotswanden en de Colorado river die meeloopt...echt niet te beschrijven zo mooi.

De zon was net onder dus ook snel donker hier.
Morgen gaan we Arches NP en Canyonlands NP bezoeken, maar dan zonder wandelingen, enkel de uitkijkpunten.

Ger

Wat een prachtige uitzichten en geweldige rotsformaties daar! Nu een paar dagen beetje minder actief is ook wel lekker. Alle prachtige indrukken van de afgelopen week laten indalen. Even rust voor lichaam en geest na een intensieve week! Lieve groet van mij

Lelia

Werkelijk prachtige natuur!