HennyBimUSA.reismee.nl

Zion en Bryce Canyon

Gisteren hebben jullie ons blog moeten missen, te moe om nog 's avonds iets te schrijven.

Nu dan een verslag van de afgelopen 2 dagen.

Gisterenmorgen uitgecheckt bij Luxor en vervolgens naar een Subway gereden in Las Vegas North waar we lekker een ontbijtje hebben genomen, ik een (footlong)broodje Meatball Marinada en Bim een (footlong)broodje Tuna.

Daarna met een volle maag richting Zion NP.

Eenmaal in het park hebben we de auto geparkeerd bij het visitor centre en van daaruit de shuttle bus genomen naar halte "Weeping Rock", dit is ook de naam van de korte wandeling die we hebben gedaan naar weeping rock, een hangende rots waar water uit druppelt.erg lekker om even onder te gaan staan bij deze hoge temperaturen.

Hierna zijn we met de shuttle bus gestopt bij de halte "Grotto", hier hebben we lekker aan en in een riviertje gezeten, heerlijk verfrissend en zeer mooie uitzichten.

Bij de volgende halte hebben we lekker in een parkje op het gras gezeten met een bakje friet en ijs...ja ijs, geen ijsJE.

Toen weer verder met de auto richting Orderville, deze weg ging helemaal door Zion NP, schitterende weg.In het hotel hebben we nog een praatje gemaakt met een ouder stel uit Canada en kregen we hun adres , we moesten bij hun blijven slapen als we naar Canada zouden gaan. Snel zijn we nog een lekkere burger gaan eten in een lokaal restaurant en gaan slapen.

Vanmorgen vroeg opgestaan en koffers ingeladen in de auto en eerst ergens gaan ontbijten. We vonden het heerlijk, Bim pancakes en ik scrambled eggs en hashbrowns hmmm. En de koffie, 4 keer bijgevuld en de lekkerste die Bim ooit gehad heeft zei ze.

Toen verder richting Bryce National Park , maar eerst een stop gemaakt bij een waterval, korte wandeling, maar erg mooi en weer even in het water met de voetjes.

In Bryce NP hebben we geen wandelingen gedaan,maar wel enkele uitkijkpunten bezocht.

Toen verder gereden over de "12" , een hele mooie route !!
Eenmaal Torrey aangekomen, meteen ingecheckt in het hotel en meteen gaan eten, ik een BBQ-Chicken Pizza en Bim een Cheeseburger met Oinion Rings, weer erg lekker en veel, maar voor ons nooit teveel haha.

Daarna nog even gaan zwemmen en bubbelen in het hotel en nu gaan we zo slapen.

Truus Cammenga

Lieve Bim en Henny, wat een prachtige foto's en ik kan er ook van genieten. Jullie zo gelukkig te kunnen zien en Bim hou je op de been en geniet nog maar vol op nog vele mooie dagen, liefs Truus.

Lelia

Alweer hebben jullie een hoop mooie dingen gezien! Fantastisch!

Helen Tent

Kijk elke dag uit naar jullie verhalen en foto's. Leuk hoor, om jullie zo te volgen en wat is het prachtig daar!!

kapoentje twinkelding

jawadde die hamburgers of wat het ook is zien er groter uit dan bij ons maarja als je zo actief bent als jullie 2 hede wel vlug reuzehonger :-) schitterende fotos en steeds heel mooi alles beschreven door jou henny..zo kunnen we een stukje met jullie meereizen en voordeel is we worden niet moe lol :-) wens jullie een goede nachtrust xx

Ger

Ik kijk iedere dag of er een berichtje op jullieblog is geplaatst. Leuk om jullie te volgen en blij te lezen dat het programma wat minder heftig dan de eerste dagen na de vermoeiende reis. Heb het fijn samen! Enne Bimmert....teveel willen leidt tot niet meer kunnen! Geniet van alles wat op jullie pad komt! Dikke zoen

marlou wevers

Echt geweldig allemaal wat een vakantie zeg , prachtig !!!
Die foto van jullie tweetjes in het water vind ik echt schitterend mooi !!!