HennyBimUSA.reismee.nl

Las Vegas dag 1

Vanmorgen, of eigenlijk vannacht was ik om 04.00 al wakker, maar ben toch maar weer gaan slapen. Om 08.00 ben ik opgestaan en ben een beetje gaan rondlopen over Freemontstreet en winkeltjes gaan bekijken. Het was al te voelen dat het warm, nee heet zou worden vandaag, om 09.00 was het al over de 20 graden.

In de casino's was het al redelijk druk aan het worden,maar daar is het ook lekker aangenaam qua temperatuur.

Om 10.00 terug naar het hotel en Bim was al aangekleed en gedoucht en nog belangrijker, de benen gingen weer als vanouds !

Samen ook nog Freemont street afgelopen en nog even gegokt, Bim won $25 !

Daarna uitgecheckt en mijn moeder even gebeld die vandaag 80 (!!) is geworden.

Vervolgens boodschappen gedaan bij Walmart en richting ons volgende hotel, NewYork New York, deze kamer hebben we gratis via het myVegas spel via Facebook, maar we wildde een kamer met Spa erin en dus moesten we $40 bijbetalen, aangekomen op de kamer bleek dat er een gewone badkuip was met jetstralen, geen 2-persoon dus....weer naar receptie en daar kamer omgeruild voor een Spa Suite met groot 4 pesoons-spa,

Het zwembad hebben we kort bezocht, lekker nog in jacuzzi gelegen daar, hmmm heerlijk warm water.

Vervolgens dorst en dus even gaan gokken, want dan kun je bestellen wat je wilt bij de serveersters die langskomen, Bim aan de Baileys ik gewoon cola, want ik moet nuchter blijven om haar in de gaten te houden (hab dat mijn schoonmoeder belooft). Nu had ik geluk en won $30...in totaal vandaag dus al $55 winst en gratis drank.

Dadelijk worden we opgehaald voor een helicopter vlucht over de Strip by night. Ook dit hebben we gratis via het MyVegas spel. Kijken of we daarna nog puf hebben om in de spa te hangen.

Helen Tent

Das een goed begin! Veel plezier bij de helicoptervlucht :-)

Ger

Hennie, gefeliciteerd met de 80ste verjaardag van je moeder! Fijn om te vernemen dat de beentjes het weer doen Bimmert. Heb intussen foto van na helikoptervlucht gezien...jullie zien er gelukkig en blij uit!

Ger

Hennie, van harte gefeliciteerd met de 80ste verjaardag van je moeder! Fijn om te vernemen dat de beentjes het weer doen Bimmert! Heb op fb zojuist al een foto gezien van na helikoptervlucht! Jullie zien er blij uit! Kus

Huib

Proficiat met je moeder

Lelia

Proficiat met de 80ste jaardag van je moeder, Hennie! Geniet lekker van alles, Bim en Hennie!

marlou wevers

Wow geweldig met de helikopter worden opgehaald !!!!
Van harte gefeliciteerd nog met je moeder Henny XXX