HennyBimUSA.reismee.nl

Welcome to fabulous Las Vegas....

Vanmorgen om 07.00 kwam John ons ophalen om ons naar Eindhoven te brengen waar we met de trein naar Schiphol gingen.Op station Eindhoven moesten we met de roltrap omhoog naar het perron met 2 grote koffers,2 trolley's en 2 rugzakken en de rolstoel. Ik zei onderaan de roltrap tegen Bim, wacht maar even dan breng ik de koffers en kom de rest zo halen...halverwege de roltrap hoor ik vanalles achter me en ik kijk om.......ja hoor Bim dacht met de rolstoel zelf omhoog te kunnen, echter die ging scheef, Bim achterover gevallen en rolstoel steeds schever en over Bim heen. Ik dacht, dat is dus het einde van de vakantie al. Uiteindelijke schade:een stang vanm de rolstoel scheef en Bim een vinger lelijk beschadigt, erg pijnlijk.

Gelukkig konden we verder en precies volgens schema kwamen we aan in de vertrekhal van schiphol.

Daarna verder naar Londen Heathrow, daar stond meteen bij het verlaten van het vliegtuig een rolstoel klaar voor Bim, goed geregeld dus. Na een kleine 5 uur wachten, die erg snel voorbij gingen het vliegtuig in en richting USA !

Aangekomen in Las Vegas, 5 minuten later dan gepland, meteen door de duane en met de shuttle bus naar het Car Rental Centre even buiten het vliegveld. Daar meteen doorgelopen langs de balie en meteen naar de auto's, de greeter wilde ons naar de standard SUV's brengen, maar die stonden er niet veel en ik zei dat het oolk een Full size SUV mocht zijn, een collega wees toen naar 4 op een rij staande Full size SUV´s en we liepen er langzaam naartoe en ik vroeg of we die witte mochten nemen....ineens zei hij: "oh well...take it !".

We gaan nu dus 3 weken rondrijden in een Chevrolet Tahoe Lt....wat een bak !

Meteen zijn we via de Strip naar ons hotel gereden in downtown Las Vegas, het Four Queens hotel.

Nu gaan we slapen, we zijn al zo'n 27 uur wakker namelijk.

Reacties

Reacties

Huib

Mooie auto, amuseer jullie en maak er een leuke van
Vakantie van

Helen Tent

Hoop dat jullie inmiddels een beetje zijn uitgerust, wat een lange reis! Maar wel een klassebak om in rond te rijden (Y).
En Bim: echt eerst even goed uitrusten!!!

kapoentje twinkelding

ben blij dat jullie verder zonder kleerscheuren nu ter pleke bent.laat jullie avontuur nu beginnen..wens jullie een onvergetelijke reis en kijk verder uit naar jullie belevenissen en fotos.. xxx

Anita

Oh, ik had bij Ruud op FB al gelezen over de ongelukkige start. Gelukkig geen belemmering voor vertrek. En wat een auto voor die prijs. Het blijft ongelofelijk! Ben benieuwd hoe het rijden bevalt.

make meyers

Allez we zijn al gerust dat ge zijt aangekomen ,Bim als ge in die auto zit denkt ge misschien dat Obama langs je zit en jij zijn vrouw zijt hahaha !!! Dikke kus,

Lelia

Wat een klassebak! Bim, alle niet zo vlot gelopen dingen snel vergeten, goed uitslapen en dan Hello Vegas!

marlou wevers

Goede te horen dat jullie goed zijn aangekomen dat doet me echt goed. En nu lekker genieten in de USA ?????
En wat een auto zeg jeetje wat een sjiek ding.
Ik zou zeggen geniet heerlijk van alles en Bimke doe af en toe een beetje rustig aan hé meid.
Dikke knuffel en véél plezier samen ???

marlou wevers

ik had icoontjes geplaatst maar zie nu dat het vraagtekens zijn geworden , sorry XXXX

Ger

Ook al begon de start van de reis wat "Bimmerig"....nu eindelijk in Las Vegas waar jullie reis begint in een geweldige auto! Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!