HennyBimUSA.reismee.nl

Wat een deal....

Vanmorgen onder het genot van een bakje koffie weer even alles bijlezen op het alles.amerika-forum....stuit ik ineens op een topic over een ongelofelijke deal mbt autohuur.

Ik ben gaan lezen en verslikte me bijna in mijn koffie...3 weken autohuur voor 180 euro.....en ook nog eens een klasse hoger dan we nu hebben ! Ik kon het niet geloven en ging meteen kijken hoe het cancellen van onze huidige autohuur was geregeld, ik ben gelijk maar gaan bellen met de helpdesk in Engeland, want via de mail gaat te langzaam. Ik kreeg in eerste instantie te horen dat we maar de helft terugkregen, want we hadden het hele huurbedrag al betaald. daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord en na wat over en weer gediscusieerd te hebben, zei ze me dat ik maar een mail rechtstreeks aan haar moest sturen en dan zouden we slechts 75 euro "boete" hoeven te betalen. ik meteen een mail gestuurd en toen meteen de boeking van 180 euro gedaan via expedia.nl. Deze gaat via verhuurmaatschappij National en daar ben ik ook nog eens Emerald Member van, dus kon ik meteen checken of de boeking erin stond...en ja hoor, alles klopte en in totaal $ 200.50, dus €180.00.

Na een uurtje kreeg ik een mail uit Engeland dat onze boeking was gecancelled en dat we het geld teruggestord krijgen !

Al met al een besparing van €390 en een grotere auto ! Lucky us !

Reacties

Reacties

kapoentje twinkeklding

allé proficiat .jullie zijn echte krakken :-)..ik zelfs zou niet weten hoe er aan beginnen maar moest ik ooit zo een reis maken heb ik van jullie al veel ideeen opgedaan.merci xxx

Samantha (Sampieeee)

Wauw! Ik zeg lekkaaahhh bezaaaaggg! Super deal idd, dat word een machtige vakantie die jullie allebei verdienen X

Martens

Wij zijn ook op zoek naar een huurauto. Kan u mij meer gegevens geven op volgend emailadres tie103@ hotmail.com waar u deze promotie gevonden hebt en welke voorwaarde er zij aan verbonden?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!