HennyBimUSA.reismee.nl

Nog 18 nachtjes...

We zijn al flink aan het aftellen, nu nog 18 nachtjes en dan gaan we de grote plas over naar USA !

Inmiddels weer vanalles geregeld:

We vliegen met Britisch Airways en om de stoelen vast te leggen moesten we eigenlijk 20 euro pp betalen voor elke vlucht, dus AMS-Londen Londen-Las Vegas Las Vegas-Londen en Londen-AMS zou dat samen 160 euro zijn, maar omdat waarschijnlijk Bim afhankelijk zal zijn van een rolstoel heb ik dat aangevraagd en mocht ze gratis haar stoelen kiezen, nadat ik dat gedaan had, heb ik gemaild en gevraagd of ik, als haar partner, ook gratis mocht reserveren en dat mocht !

Toch weer 160 euro bespaard!

Qua hotels hebben we ook weer verschillende boekingen gedaan:

In Tuba City op dinsdag 11 Juni het hotel Quality Inn.

In Morro Bay op zondag 19 Juni het hotel Sea Air Inn.

In Modesto op dinsdag 21 Juni het hotel The Modesto Hotel.

In Bshop op donderdag 23 Juni het hotel Best Western Bishop Lodge.

In Las Vegas op vrijdag 24 Juni het Boulder Station Hotel & Casino.

In Las Vegas op zaterdag 25 Juni het mooie Four Points by Sheraton.

We hebben nu nog maar 4 nachten te boeken, maar die kunnen eventueel ook nog ter plekke gereserveerd worden.

marlou wevers

Wow het is nu aftellen hé jongens !!!!! De hotels die jullie geboekt hebben zien er fantastisch mooi uit, het is net alsof ik een beetje op vakantie ben nu ik hier een beetje mee reis met jullie hahahah. Vind het echt fantastisch voor jullie XXX

kapoentje twinkelding

ik volg jullie ook en geniet nu al van al wat jullie hier posten.ben verder benieuwd naar al jullie avendturen..lieve groetjes van mij

Bimke

En zélfs ik ben begonnen met me te verdiepen in de reis hahaha. Kon me gewoon niet voorstellen dat ik écht naar Amerika ga, maar nu het dichterbij komt, kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Vermoeiend zal het wel zijn ... maar dan slaap ik ook goed in het vliegtuig als we naar huis komen.

Henny, met die 160 euro uitgespaard gaan we in de herfst op vakantie, oké? ;-)

Huib

Heel veel plezier,ziet er leuk uit