HennyBimUSA.reismee.nl

Update: hotels en attracties/shows

Even een update voor onze trip naar USA.

Inmiddels hebben we via MyVegas weer diverse dingen GRATIS geboekt en niet de minste.....

Op maandag 6 Juni gaan we "s avonds een helicoptervlucht maken boven de strip !!

Deze vlucht gaan we doen met Maverick en zou normaal $124 pp kosten,

Nu voor ons dus: For Free !

Verder hebben we via het MyVegas-spel op onze laatste avond op 26 Juni, 2 gratis tickets gewonnen voor de show LOVE (vd Beatles) van Cirque du Soleil in The Mirage !

Ook via MyVegas hebben we nog een gratis buffet in hotel Sunset Station en een diner buffet in hotel Monte Carlo op de strip genomen.

En ook nog een gratis Las Vegas T-shirt.

Dan hebben we nog enkele hotels vastgelegd:

Via Priceline een hotel in Palm Springs gewonnen voor een zeer mooie prijs, voor slechts $60 het Palm Mountain Resort, via hun website kost deze kamer voor die nacht $167.

In het Luxor Hotel op de strip gaan we gratis slapen via MyVegas op dinsdag 7 Juni.

In Torrey hebben we via Booking.com het Days Inn hotel vastgelegd voor donderdag 9 Juni en een dag later het Super 8 Motel in Green River, ook via Booking.com geboekt.